Resultat Omgång 1

Valskog IK - Ransta IK 0-5 (0-2)

Målskyttar Ransta:

Robert Bohlin x3, Joakim Johansson, Tobias Johansson

Divsex säger:
Ransta gör sin plikt i premiären och vinner relativt enkelt.


Värhulta AIS - Västerfärnebo AIK 2-2

Målskyttar VAIS: Gustav Viborg, Oskar Lundqvist

Målskyttar VFAIK: Gustav Smeds x2

Divsex säger: Jag förväntade mig en jämn och tät match mellan 2 lag som är tippade på övre halvan och så blev också fallet, tippade skytteligavinnaren Gustav Smeds levererar och gör 2 baljor. Godkänt resultat för båda lagen.


Forsby FF - Virsbo IF 6-0

Målskyttar Forsby: Mattias Wågenberg 2, Thomas Norman 2, Johan Blomgren, Amir Zeneli

Divsex säger: Även Forsby gör sin plikt och vinner  stort mot Jumbotippade Virsbo.


Grällsta IF - Norberg/Högfors FK 2-3

Målskyttar Grällsta: Mattias From, Jesper Andersson

Målskyttar NHFK: Eric Hulth, Magnus Sohlberg, Daniel Hjelm

Divsex säger:
Här förväntade jag mig en tät och hård kamp med ett jämt resultat, vilket också blev fallet då Norberg vann med uddamålet. Kan tänka mig att ett oavgjort resultat i premiären hade känns riktigt skönt för Grällsta, då jag tror man kan bli lidande av en dålig start. Skön start för Norberg.


Assyriska FC - Bosnisk SK 3-1

Målskyttar AFC:

Målskyttar BSK:

Divsex säger:
Jag trodde på en jämn match där Bosnisk kanske skulle vara snäppet hetare! men så vart inte fallet utan AFC övertygar och vinner i seriepremiären mot tippade serievinnarna.

Kommentarer
Postat av: Grällsta

Målskyttar NBHF FK: Eric Hulth, Magnus Sohlberg & Daniel Hjelm

2011-05-04 @ 23:19:35
Postat av: Forsby

Mål FFF: Mattias Wågenberg 2, Thomas Norman 2, Johan Blomgren, Amir Zeneli.

2011-05-05 @ 09:36:13
Postat av: Björn Blomgren

Ett tips är förresten att låta kommentarerna bli synliga så fort de postas. Då är det lättare att få igång bra surr i kommentarsfältet.



Bra jobbat och bra blogg annars!

2011-05-05 @ 09:37:27
Postat av: divsex

Det ska testas! tack för tipset // divsex

2011-05-05 @ 15:47:02
Postat av: Taggad!

Jag uppmanar er som har tid och lust att komma ut till Råby ip på lördag kl 12:00 för att se matchen mellan Assyriska vs Bosniska. Jag tror det kommer hålla hög div sex nivå samt intressant för resterande av lagen att se konkurrenterna in action.



mvh

2011-05-05 @ 17:49:20
Postat av: mICKE

På ett soligt Råby ip tog Assyriska FC en skön seger mot Bosnisk SK. Slutresultat 3-1.

2011-05-07 @ 15:08:01
Postat av: Div 6

Målskyttar

Assyriska: Daniel Dinler, Mwasife Breece x2

Bosniska: G Nastov

2011-05-10 @ 23:40:08
Postat av: Div 6

Målskyttar

Assyriska: Daniel Dinler, Mwasife Breece x2

Bosniska: G Nastov

2011-05-10 @ 23:41:20
Postat av: Div 6

MÅLSKYTTAR:

Assyriska: Daniel Dinler, Mwafise Breece x2

Bosniska: G Nastov

2011-05-10 @ 23:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0