Divsex tippar serien 2011.

Fram till seriepremiären kommer jag att göra en tips av serien 2011, där jag lägger ut ett lag i taget!
Jag vet att folk inte kommer hålla med i min tippning, så kommentera gärna hur ni sjävla tror att serien kommer sluta och bevisa att jag har fel!

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. Norberg/Högfors FK
9.
10.

N/H FK slutade på en 8e plats förra året i divsex och jag tror dom hamnar på samma plats igen. N/H FK har värvat ganska hårt och har en ny ledarduo men också tappat sin skyttekung från förra året i Siamak Bartak. Känns riktigt svårt och tippa N/H FK, dom har inte imponerat nämnvärt på försäsongen och med endast 3 matcher spelade så får det bli en 8e plats iår. Man kan nog hamna någon plats högre upp i tabellen men jag tror tyvärr för Norbergs del att man hamnar på den undre halvan av tabellen men man kommer precis klara sig från nerflyttning.

Försäsongsmatcher:
Tortuna SK - Norberg/Högfors FK 4-0
Söderbärke GOIF - Norberg/Högfors FK 2-3
Norberg/Högfors FK - IFK Västerås 1-9

1 vinst, 2 förluster.  3-15 i målskillnad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0