Div 6 Västmanland!

Efter att ha följt diverse bloggar i Västmanlands lokala serier tycker jag det är dags för DIVSEX att få sin egna blogg! Så nu kör vi, här kommer du kunna följa allting rörande DIV6 Västmanland. Silly Season, Försäsongsresultat, Tippning, Serieresultat osv..
Bloggen kommer antagligen vara relativt död dom första månaderna innan träningsmatcherna drar igång, då det i nuläget inte finns så mycket att skriva om förutom Silly Season, men jag kommer givetvis uppdatera sidan så fort något intressant händer!

Preliminär laguppställning för DIV6 Västmanland år 2010:

Assyriska FC (Från div7)
Forsby FF
(Från div7)
Grällsta IF
(Från div5)
Kurdiska FF
Norberg/Högfors FK
Ransta IK
(Från div5)
Valskog IK
Virsbo IF
Värhulta AIS
Västerfärnebo AIK
(Från div7)

Lagens hemsidor hittar du under "länkar" här på bloggen!

Jag hoppas och tror att DIV6 2011 kommer vara en riktigt jämn och intressant serie att följa så hoppas ni följer bloggen slaviskt när det väl börjar hända saker här.

Nu kickar vi igång med Vinter Mercaton aka Silly Season!

Det var allt för mig, Maila gärna Intressant info angående allt som rör DIV6 till [email protected]

På Återseende // DIVSEX



Kommentarer
Postat av: Assyriska FC

Om du vill så kan vi länka Divsex på vår hemsida, va tycks ?

2011-02-03 @ 23:22:13
Postat av: divsex

det vore riktigt uppskattat! mvh divsex

2011-02-03 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0